Project Description

Enormis webshop projekt sastoji se od nekoliko ključnih elemenata:

  • prezentacija i prodaja artikala za zaštitu na radu
  • izgraditi brand Enormis i prepoznatljivost na tržištu
  • napraviti društveni dokaz na Facebook-u
  • aktivirati sve prodajne online kanale putem oglašavanja na Google-u, Youtube-u, Facebook-u

Izazov projekta bila je količina artikala i kategorija, implementacija kupon kodova za popuste i besplatne proizvode, izrada promotivnih videa i oglašavanje na svim popularnim platformama.

Kako smo to postigli i koje tehnike smo primijenili?

1. Prezentacija i prodaja artikala za zaštitu na radu

Fokus u prezentaciji i prodaji artikala bio je na jasnoj podjeli artikala u smislene kategorije sa dobrom filtracijom po brandovima, cijenama i tehničkim specifikacijama artikala unutar svake kategorije. Kada se dobra kategorizacija i filtracija isprati sa dobrom tražilicom unutar webshopa korisniku se maksimalno olakšava pronalazak odgovarajućih artikala. Svaki arikl i kategorija ima optimizaciju za tražilice (SEO) putem naslova, teksta unutar opisa artikala i naziva slika kako bi svi dijelovi bili visoko rangirani na tražilicama i bez plaćenih oglasa. Kako bi proizvodi bili privlačni kupcima opisi artikala imaju sve relevantne informacije na jednom mjestu zajedno sa objašnjenjima tehničkih specifikacija.

2. Izgraditi brand Enormis i prepoznatljivost na tržištu

Stalnim ulaganjem truda u remarketing posjetitelja i angažmanom na Facebook stranici sa novim ponudama te izradom promotivnih videa postigli smo prepoznatljivost branda Enormis na tržištu.

3. Napraviti društveni dokaz na Facebook-u

Društveni dokaz ima jedan od najvećih utjecaja na proces odluke u kupovini stoga svaki je svaki post optimiziran za angažman i za prodaju u isto vrijeme.  Svaka promotivna akcija koja ima dobru vrijednost za kupca također se objavljuje i sponzorira na Facebook-u kako bi započela spiralu buduće prodaje.

4. Aktivirati sve prodajne online kanale putem oglašavanja na Google-u, Youtube-u, Facebook-u

Google ads koristimo za akviziciju kupaca koji aktivno traže proizvode na google tražilici, a zatim ih putem display remarketing kampanja pratimo kroz njihovo kretanje po medijima i podsjećamo na ponude ili nedovršenu kupnju i nudimo kupone za popuste kako bi im olakšali odluku kupnje. Za uspješan Google ads marketing potrebno je povezivanje Google ads, Google Analytics i prodajne platforme za praćenje rezultata i remarketing.

Facebook koristimo za akviziciju kupaca  po interesima prezentacijom oglasa sa relevantnim artiklima potencijalnim kupcima koji trenutno ne traže artikle, ali bi mogli biti zainteresirani ponudom koju im nudimo. Nakon prve interakcije s oglasima provodimo ih kroz različite faze oglašavanja gdje ih odvajamo u različite segmente i tome prilagođavamo poruke oglasa i kutove ovisno o tome kojem segmentu kupaca se oglasi prikazuju. Za uspješan Facebook marketing potrebna je implentacija Facebook pixel-a za povezivanje oglašivačke i prodajne platforme kako bi mogli pratiti rezultate i ponašanje posjetitelja web trgovine putem Facebook oglašavanja i po tome krojiti kampanje.

Oglašavanje putem Youtube-a bitan je segment digitalnog oglašavanja, jer je Youtube platforma široko korištena od većine korisnika. Kako bi Youtube oglašavanje bilo uspješno potrebno je izraditi profesionalne video reklame. Funkcija Youtube oglašavanja je brand awareness i remarketing posjetitelja web trgovine i u manjem stupnju akvizicija novih potencijalnih kupaca koji još nisu bili izloženi ponudi web trgovine.

Tražite nešto drugo ili  imate sličan projekt koji želite napraviti? – Javite nam se.