Project Description

JedanSmjer projekt sastoji se od nekoliko ključnih elemenata:

  • pojednostaviti i približiti cijeli proces kakose zaposliti u Jednom Smjeru samom korisniku stranice
  • prezentirati sve pogodnosti koje se nude novim zaposlenicima
  • napraviti dizajn koji vizualno identificira uslugu zapošljavanja kao Glovo vozač
  • Izazov samog projekta Jedan Smjer je omogućiti sve potrebne informacije kroz jednostavni dizajn i obrazac za prijavu.Kako smo to postigli i koje tehnike smo primjenili?

1.One Pager

Koristili smo One pager kao dizajn stranice kako bismo na što jednostavniji način i bez micanja fokusa, jasnim uputama i kratkim opisom posla korisnika uputili na obrazac za prijavu.

2.Izrada Logotipa

Dizajn logotipa je vrlo odgovoran posao, pošto rezultat tog procesa tvrtke koriste godinama ili čak desetljećima, te je jedan od najbitnijih dijelova vizualnog identiteta i najčešći znak prepoznavanja firme, napravili smo ga u skladu imena i načela firme.

3.Izrada Facebook društvene mreže kao dokaz vjerodostojnosti

Facebook je idealna platforma za dokazati vjerodostojnosti firme, odnosno stvoranja povjerenja kod korisnika. Facebook stranicu smo prilagodili vizualnom identitetu web stranice te putem postova i privatnih poruka, omogućili korisnicima da se jave klijentu ukoliko imaju dodatna pitanja ili ih zanimaju neke određene informacije.
Također, svaka nova informacija ili obavijest vezana za posao ili uvijete rada je postavljena kako bi korisnici stalno bili u toku.

4.Oglašavanje putem Google i Facebook platformi kako bi privukli što više potencijalnih zaposlenika

Google ads smo koristili za osobe koje su aktivno tražile posao dostavljača putem google tražilice, a zatim smo ih putem display remarketing kampanja pratili kroz njihovo kretanje po medijima i podsjećali na ponudu. Za uspješan Google ads marketing potrebno je povezivanje Google ads, Google Analytics i prodajne platforme za praćenje rezultata i remarketing.

Facebook kampanje smo koristili za potencijalne osobe koje bi bile zainteresirane za posao dostavljača prema targetiranju njihovih interesa. Prilikom prve interakcije s oglasima provodimo ih kroz različite faze oglašavanja gdje ih odvajamo u različite grupe i prema tome prilagođavamo poruke i slike oglasa. Za uspješan Facebook marketing potrebna je implentacija Facebook pixel-a za povezivanje oglašivačke i prodajne platforme kako bi mogli pratiti rezultate i ponašanje posjetitelja web trgovine putem Facebook oglašavanja i po tome prilagođavati kampanje.

Tražite nešto drugo ili  imate sličan projekt koji želite napraviti? – Javite nam se.